BLOG

Złoty klucz do doskonałej obsługi klienta

Styczeń 17th, 2017



 

Tym razem postanowiłam podzielić się kilkoma wnioskami dotyczącymi kontaktu z klientem, jakie nasunęły się po wielu latach doświadczenia w branży nieruchomości. Czy istnieje złoty środek na wybitne osiągnięcia w zakresie komunikacji z kontrahentem? Przekonajcie się!

Rynek nieruchomości jest rozległym kontynentem biznesowym, podzielonym na biegun agentów i biegun potencjalnych klientów. Sednem jest zbudowanie mostu, który połączy obie strony i da szansę na korzystną współpracę. Nie mostu zwodzonego, który wypadkowo będzie otwierać się na synergię działań, ale stałego wiaduktu kooperacji i odzwierciedlania tego, czego oczekują od agentów nieruchomości klienci.

Perfekcyjna komunikacja zakłada przede wszystkim skupienie całej uwagi na wymaganiach klienta, rzetelność informacji, pozytywne nastawienie, uśmiech i dostępność, która świadczy o elastyczności harmonogramu pracy pośrednika. Z pełną odpowiedzialnością podpisuję się pod tym, iż pierwsze wrażenie, pewny uścisk dłoni i wiarygodny wizerunek to klucz do komunikacyjnego sukcesu i realizacji transakcji z kontrahentem.

Coraz bardziej popularny na polskim rynku nieruchomości jest model amerykański, zakładający stuprocentowe bycie dla klienta. Poświęć im swoją uwagę, bądź przygotowany na garść (lub dwie) krzyżowych pytań ofertowych i wyjdź poza ramy oczekiwań odbiorcy. Twoja wiedza i sposób przekazywania informacji to Twoje asy w rękawie. Dzięki temu zyskujesz w oczach klienta jako osoba doskonale zorientowana w branży, będąca w stanie zaproponować nabywcy to, na czym mu zależy.

Profesjonalizm, zaufanie, zainteresowanie, dobre relacje, uprzejmość, skuteczność i wyrozumiałość to elementy, które budują trwałą drogę do najlepszej kooperacji z klientem i dają wymierne korzyści dla obu stron.

Pozdrawiam, Marta Kulawik

Marta-kulawik.pl



Podziel się tym na:


    Marta Kulawik

    Licencjonowany Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami. Dostarcza swoim Klientom sprawdzone informacje pochodzące z wiarygodnych źródeł. Zawsze też reprezentuje tylko jedną stronę transakcji. Znajomość lokalnego rynku nieruchomości poparta doświadczeniem na rynkach światowych, pozwala jej na kompleksową obsługę każdego rodzaju transakcji – z korzyścią dla Klienta.


     

    Tagi:

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    KONTAKT

    RE/MAX logo

    ul. Kopernika 26
    40-064 Katowice



    Tel.: +48 32 77 60 170
    Kom.: +48 665 167 906
    Fax: +48 32 77 60 170

    Wprowadź ten kod: captcha