![post-01](images/blog-img/0129.jpg)
NIE ZGUBIĆ SIĘ W TŁUMIE, CZYLI JAK WYPROMOWAĆ AGENCJĘ NIERUCHOMOŚCI W CZASACH MEDIÓW INTERAKTYWNYCH
Media interaktywne to szansa i zguba naszych czasów. Fora dyskusyjne, social media, sieć telefoniczna – wszystko to sprawia, że jesteśmy na widoku. Zarówno nasze życie prywatne, jak i zawodowe musimy w pewnym sensie dostosować do współczesnych realiów. Błąd może nas dużo kosztować. W jaki sposób skutecznie wypromować agencję nieruchomości w czasach mediów interaktywnych?
ORYGINALNOŚĆ? TAK, ALE PRZEMYŚLANA
Świat promocji przeniósł się w dużej części do Internetu. Strony www agencji nieruchomościowych, fora dyskusyjne, blogi branżowe, fanpage firmy, a nawet konkretnych agentów nieruchomościowych… Dostępność Internetu sprawia, że konkurencja na rynku jest naprawdę ogromna. Każdy więc szuka swojego miejsca, swojej niszy. W tych działaniach nie można zapominać o skojarzeniach związanych z agencjami nieruchomościowymi. Dla klientów mają być one gwarantem skuteczności, profesjonalizmu, rzeczowej i rzetelnej pomocy w realizacji zamierzonych celów. Dlatego niezwykle istotne są wszelkie treści, publikowane przez agencje – szczególnie ważne w tym zakresie są treści wizualne, które odbierane są najbardziej emocjonalnie. Publikacja niestosownej, mało profesjonalnej grafiki może dużo kosztować firmę. Pamiętajmy więc, że wyróżnienie się jest w przypadku tego zawodu procesem, długofalowym działaniem, którego nie warto zaprzepaszczać nieprzemyślaną, sztucznie oryginalną strategią promocyjną.
JAK ROZMAWIAĆ W INTERNECIE?
Klienci, konkurencja, osoby dopiero szukające swojej agencji nieruchomości mają swobodną możliwość, by skontaktować się z nami. Chociaż nadal wiele osób preferuje komunikację za pośrednictwem telefonii komórkowej, gros wybiera Internet. Nie ważne, czy pytanie, prośba, spostrzeżenie zostanie wysłane do nas w prywatnej wiadomości, czy w publicznym komentarzu, powinniśmy nauczyć się tego, jak rozmawiać w Internecie.
Kluczowy jest profesjonalizm. Brak kompetencji może zostać szybko dostrzeżony. Bardzo ważna jest także poprawność językowa publikowanych komunikatów. Błędy ortograficzne i stylistyczne są niedopuszczalne!
Nie każda osoba, która do nas napisze, będzie miła. Może zdarzyć się poirytowany klient, a nawet jakiś wulgarny komentarz. Złotą zasadą jest nieekscytowanie się takimi wiadomościami, niezarażanie się negatywnymi emocjami. Już wiele firm (nie tylko związanych z branżą nieruchomościową) straciło swoją renomę przez rażąco agresywny sposób komunikacji.
MARKETING 360, CZYLI WSZYSTKO POD KONTROLĄ
![img](images/blog-img/0129-2.jpg)
Czy promocja agencji nieruchomości powinna ograniczać się wyłącznie do Internetu? Musimy pamiętać, że potencjalni klienci to osoby w różnym wieku i prowadzące różne style życia. Warto mieć to na uwadze i pod tym kątem dobrać najskuteczniejszą komunikację marketingową. Wielu deweloperów i agencji korzysta z narzędzi tzw. marketingu 360 łączącego życie online (social media, blogi, portale branżowe) i offline (prasa, TV, radio, bilbordy). Ważne, by oba te rodzaje komunikacji były spójne.
STORYTELLING, CZYLI WYKAŻ ZAANGAŻOWANIE
![img](images/blog-img/0129-3.jpg)
A jak opowiadać o nieruchomości? Nieważne, czy robimy to poprzez jej opis w Internecie, czy opowiadamy o niej klientom podczas prezentacji, warto zastosować tzw. storytelling. Sztuka dobrego opowiadania pozwoli Ci zbudować trwałą więź z klientami. Autentyczne, angażujące opisy i historie sprawią, że klient zaufa Ci, a co najważniejsze – zapamięta! A o to w świecie tak dużej konkurencji jest niezwykle trudno!
Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zadzwoń albo zostaw swój numer - oddzwonimy!
Marta Kulawik
![user](images/blog-img/user2.jpg)
Licencjonowany Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami. Dostarcza swoim Klientom sprawdzone informacje pochodzące z wiarygodnych źródeł. Zawsze też reprezentuje tylko jedną stronę transakcji. Znajomość lokalnego rynku nieruchomości poparta doświadczeniem na rynkach światowych, pozwala jej na kompleksową obsługę każdego rodzaju transakcji z korzyścią dla Klienta.