ONLINE MARKETING W PRACY AGENTA NIERUCHOMOŚCI
Najwyższy czas na marketingowe rozważania pod kątem atrakcyjności treści oferowanych ogłoszeń i trendów społecznościowych. Jak stać się mistrzem biznesu i w kreatywny sposób zainteresować potencjalnych inwestorów ofertą? Odpowiedź w poniższym artykule.
Najbardziej istotnym elementem w procesie kreowania ogłoszenia jest skupienie się na grupie odbiorców, do której chcemy dotrzeć. Umiejętne zredagowanie oferty, świetnej jakości zdjęcia, rzetelny opis i profesjonalizm pozwolą osiągnąć zamierzony cel i otworzą drogę do sfinalizowania każdej transakcji.
Online marketing znacznie ułatwia kontakt z klientem – dzięki niemu agenci nieruchomości mogą zadbać o efektywność swoich działań, być skuteczni i podbić rynek ze zdwojoną siłą, zwracając szczególną uwagę na świadome budowanie własnej marki.
Dziś największym wyzwaniem jest przyciągnięcie uwagi klienta – większość z nich żyje w biegu, najczęściej korzysta z urządzeń mobilnych, pomiędzy obowiązkami przegląda oferty. Co zatem decyduje o tym, że akurat nasze ogłoszenie będzie tym wymarzonym?
Przede wszystkim fotografia i skondensowana treść oferty, jak również konkurencyjna cena i specyficzne podejście do odbiorcy, który zostanie zmotywowany do zaangażowania się w działania transakcyjne.
Ze względu na preferencje konsumentów, warto zwrócić uwagę na profil naszej strony internetowej w urządzeniach mobilnych. Statystyki potwierdzają, iż ponad 60% użytkowników przegląda ogłoszenia w sieci za pomocą smartfonów czy tabletów. Dlatego ważne jest zoptymalizowanie witryny do tego rodzaju sprzętu.
Weryfikacja Google Analytics, konsekwentne budowanie marki, promocja serwisu i wyróżnienie poszczególnych ofert to kluczowe czynniki wpływające na maksymalizację powodzenia transakcji sprzedażowych dla agencji nieruchomości.
Szerzej temat z pewnością rozwinę już wkrótce ze względu na jego dynamikę.
Pozdrawiam, Marta Kulawik
Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej?
Zadzwoń albo zostaw swój numer - oddzwonimy!
Marta Kulawik
Licencjonowany Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami. Dostarcza swoim Klientom sprawdzone informacje pochodzące z wiarygodnych źródeł. Zawsze też reprezentuje tylko jedną stronę transakcji. Znajomość lokalnego rynku nieruchomości poparta doświadczeniem na rynkach światowych, pozwala jej na kompleksową obsługę każdego rodzaju transakcji z korzyścią dla Klienta.